پنج شنبه 05 مهر 1403 نویسنده : SuperUser Account
37 0 0

توپی زنی، فراگیرترین روش سرقت از منازل با دربهای ضد سرقت ویژه

در این روش، سارقین با ابزاری ساده پولک های بکار رفته بر روی درب را تخریب نموده و با شکستن پیچ های نگهدارنده رزت پوشش دهنده توپی، به راحتی به توپی های نصب شده بر روی درب های به اصطلاح ضد سرقت دسترسی پیدا نموده

دوشنبه 02 مهر 1403 نویسنده : SuperUser Account
43 0 0

تاریخچه قفل مولتی اِلِمان، تنها قفل مقاوم در برابر سرقت های خشن ویژه

در اینجا قصد استفاده از جملات تبلیغاتی را نداریم و ادعای خود را بطور مفصل و مستند، همانند ذکر معایب فنی درب های ضد سرقت و راه های جایگزین آن، بیان خواهیم نمود.

دوشنبه 02 مهر 1403 نویسنده : SuperUser Account
39 0 0

قیمت درب ضد سرقت به چه مواردی بستگی دارد؟ ویژه

بعضی از تولیدکنندگان درب های ضد سرقت به ارائه درب هایی با قیمت های پایین تر و قیمت پذیر تر پرداختند. اصولا تولید محصولات رقابت بخشی از استراتژی بازار در تمام دنیا محسوب می گردد.

یک شنبه 01 مهر 1403 نویسنده : SuperUser Account
40 0 0

معنی کلمه ضد سرقت در فرهنگ لغت ویژه

قفل ضد سرقت به قفلی گفته می‌شود که برای جلوگیری از باز شدن غیرمجاز یک در یا محفظه طراحی شده است. این قفل‌ها معمولاً از مواد مقاوم‌تری ساخته شده‌اند و مکانیزم‌های پیچیده‌تری نسبت به قفل‌های معمولی دارند. هدف اصلی آن‌ها افزایش امنیت و جلوگیری از ورود افراد متجاوز است.

پنج شنبه 01 شهریور 1403 نویسنده : SuperUser Account
54 0 0

طراحی قالب دستگیره با آلیاژ آلومینیوم ویژه

در طراحی قالب دستگیره جهت تولید محصول مذکور با آلومینیوم، همانند بالا، به نکاتی که در طراحی قالب دایکاست دستگیره با ماتریال زاماک می بایست دقت نمود، در طراحی قالب دستگیره با آلیومینوم نیز می بایست دقت نمایید.

دوشنبه 21 خرداد 1403 نویسنده : مدیر سایت
146 0 0

ساخت و تولید دستگیره با استفاده از قالب دایکاست ویژه

در گذشته، قالب دستگیره کابینت را بر اساس تولید آن با یک متریال واحد می ساختند، مثل زاماک، که تشکیل شده از مقدار زیادی روی، مس، منیزیم و دیگر عناصر فلزی که در تولید دستگیره کابینت بسیار پرکاربرد می باشد.